Try our conversational search powered by Generative AI!

Förslag till kundnätverket

Vote:
 
En avdelning på kundnätverkets sidor skulle kunna vara en sorts anslagstavla där alla vi som är medlemmar kan presentera oss kort, vilka vi är, hur vår organisation kring webb/intranät ser ut och eventuellt om vi arbetar med något speciellt i Episerver (utvecklingsprojekt, uppgradering eller liknande). Vad tycker ni? Är det fler än jag som skulle vara betjänta av lite mer information om varandra? /Maria Bergkvist webbsamordnare, Akademiska sjukhuset
#11870
Mar 25, 2004 10:25
Vote:
 
Jättebra idé, Maria! Jag har tidigare efterlyst en deltagarlista här på vår community, men inte fått gehör för den. Misstänker att PUL kanske är inblandad... Att utbyta idéer och erfarenheter kring webb- och intranätutveckling är något jag verkligen vill vara med på!
#11900
Mar 25, 2004 10:59
Vote:
 
Mycket bra förslag! Tanken med de flesta nätverken är väl just att kunna utbyta erfarenheter och kunskap mellan varandra. Jag hoppas kunna använda det här forumet mycket i framtiden. Det är ju onödigt att uppfinna hjulet flera gånger... Ang PUL så är det ju inga problem om vi själva registrerar våra namn på sajten och man behöver kanske inte nämna övriga i organisationen vid namn utan bara som befattning (om de inte själva loggar in och registrerar sina uppgifter). /Nils Lundmark Webbredaktör IKSU Sportcenter www.iksu.se IKSU Spa www.iksuspa.se
#11901
Dec 06, 2004 16:48
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.