Try our conversational search powered by Generative AI!

Klistra in oformaterat som default

Vote:
 
Kan man välja att ha klistra in oformaterat som default. Skulle spara mycket skräpkod... Pär
#11234
Mar 17, 2005 19:50
Vote:
 
Har precis lagt ut koden till en editor plugin som fixar just detta. V g se länk: http://www.episerver.com/templates/CommunitySample.aspx?id=3614
#11589
Mar 18, 2005 12:35
Vote:
 
Hej Jag har testat detta men då fungerar inte vår editor.. jag kanske har gjort fel. Exakt var ska jag lägga filen AutoPasteUnformatted.cs? Som det är nu står det bara laddar editor men det kommer aldrig igång. Markören syns samtidigt. Tacksam för hjälp. Mvh jessica Melin
#11590
Mar 23, 2005 10:11
Vote:
 
Nu går det... sorry
#11591
Mar 23, 2005 10:23
Vote:
 
Det tråkiga med detta är att om man skulle vilja kopiera en bild som ligger på sidan för att klistra in den igen på samma sida så går inte det. Det blir NaN istället för bilden... Säg att du vill ha en lista med en bild som punkt för varje rad. Då är det lite trist att behöva ta infoga bild varje gång istället för att bara kopiera bilden och klistra in den. Inte så snyggt med NaN heller... en miss kanske? /jessica
#11592
Apr 25, 2005 9:57
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.