Try our conversational search powered by Generative AI!

Tidsstyrd publicering och länkning

Vote:
 
Hur har ni löst problemet med att kunna länka till sidor som inte är publicerade? Idag, i version 4.41 kan jag inte skapa länkar till undersidor om inte sidorna är publicerade. Det är inte så bra eftersom jag ibland vill förbereda "informationsblock" som ska publiceras ett speciellt klockslag. Jag undrar om ni andra har samma problem och hur har ni löst det i så fall? //Anna Peldán, Eskilstuna kommun
#11249
May 03, 2005 16:59
Vote:
 
I den kommande versionen av EPiServer, version 4.50, är länkverktyget omarbetat. Bland annat kommer man när man väljer sida att länka till att få upp sidväljaren med samma innehåll som det vanliga trädet. Dvs. inklusive icke-publicerade sidor markerade med samma ikoner som i det vanliga trädet. Vi hoppas att denna förändring ska underlätta just förberedelse av många sammankopplade sidor som du beskriver. MVH, Sarah Larsson Produktutvecklare EPiServer
#11612
May 06, 2005 15:58
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.