Don't miss out Virtual Happy Hour this Friday (April 26).

Try our conversational search powered by Generative AI!

Önskemål om publiceringsstatistik

Vote:
 
Hej! Till framtida versioner av EpiServer har jag ett önskemål. I version 4.50 finns det ju statistik för besökare på enskilda sidor och i Admin-läget finns det lite databasinformation, t ex totala antalet sidor i databasen. Jag skulle gärna se mer information / statistik om vad som händer i webbplatsens redigeraläge. Uppgifter som jag skulle ha nytta av är: - Hur många sidor som finns publicerade på webbplatsen (sidor, inte versioner av sidor och inte heller slutpublicerade sidor och sidor i papperskorgen). - Hur många gånger olika redaktörer (d v s medlemmar av gruppen WebEdit)har loggat in på webbplatsen under olika tidsintervall (vecka, månad, år). - Hur många sidor som de olika redaktörerna har ändrat / skapat på webbplatsen under olika tidsintervall (vecka, månad, år). - Hur många sidor som har ändrats /skapats under olika tidsintervall (vecka, månad, år). Detta skulle vi ha nytta av bl a när vi skall bedömma vilka förvaltningar/avdelningar/enheter som behöver ha flera webbredaktörer och det skulle även visa vilka förvaltningar/avdelningar/enheter som arbetar aktivt med webbplatsen och vilka som inte gör det. Med vänlig hälsning Susanne Nilsson Infomaster Trelleborgs kommun
#11317
Apr 21, 2006 14:07
Vote:
 
Tack för din feedback Susanne. Vi har fått in liknande önskemål (bland annat från våra egna redaktörer på episerver.com) och håller helt med om att detta borde utvecklas. Jag skall se om vi kan få in detta i en kommande release. MVH Mikael Runhem, EP
#11711
Apr 23, 2006 6:26
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.