Try our conversational search powered by Generative AI!

Arbetsrum

Vote:
 
Hej, jag undrar om det är någon som har erfarenheter att dela med sig gällande EpiServers arbetsrum? Vi behöver ett verktyg ungefär som arbetsrummen som är superenkelt att använda, lätt att starta och som inte kräver så mycket handpåläggning, mer än ev lite moderering av konferensfunktion. Arbetsrummen verkar lite bökiga att använda (ur användarperspektiv, ur admin har jag ingen erfarenhet). Om inte Epis lösning, finns det någon som har erfarenhet av en modul med liknande funktioner som varit bra/dålig? Tacksam för all input! /Mariancila
#11321
May 17, 2006 17:41
Vote:
 
Hej, Jag har ingen erfarenhet av Arbetsrum i EpiServer men vi kommer att titta på den funktionen inom kort. Idag har vi ett verktyg som heter Sharepoint som vi använder för hantering av projektplatser. Funkar hur bra som helst men problemet är att det har alldeles för mycket funktionalitet :-) Hälsningar, Anna
#11718
May 19, 2006 10:27
Vote:
 
Hej Mariancila, Vi på EPs forskingsavdelning håller på med ett projekt där man kan spara filer till EPiServer direkt. Detta gör att EPiServers filer, inklusive projektrummen, blir tillängliga i vanliga filhanteraren! I samband med detta kommer vi troligen att se över användbarheten i projektrummen. Du får gärna maila dina önskemål till mig: m@episerver.com MVH Mikael Runhem, ElektroPost
#11719
May 22, 2006 7:41
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.