Try our conversational search powered by Generative AI!

Felaktig åtkomst till minnet efter installation av EPiServer.Fields

Vote:
 
Hej! Jag har installerat EPiServer.Fields på en utvecklingsmaskin och lagt in nödvändiga filer i mitt projekt. Nu har jag inget minne av vad det är som installeras (active-x?) när man använder EPiServer.Fields första gången i Edit mode, men när detta är gjort så verkar det uppstå en del problem lokalt på denna datorn (script fel). Bland annat så går det inte längre att använda fönstret "PageBrowser" med trädstruktur för att peka ut sidor i EPiServer. Scripfel med "Felaktig åtkomst till minnet" visas. Ett annat script fel visas om man vill redigera en sida, samt att det står "Laddar editor..." och sen händer inget mer. (Klickar man ok på felsökning i scriptrutan hamnar man i filen TableEdit.js och TableEdit.prototype.IsDivUsedAsLinebreak = function()) Är det något jag missat eller är detta ett känt problem? Kan man avinstallera EPiFields? Eller i alla fall det som installeras på klienten i Edit mode? I nuläget går det överhuvudtaget inte att använda Editorn så jag är väldigt angelägen om att "bli av med" EPiServer.Fields igen :-) mvh Lena
#17302
Oct 20, 2004 11:58
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.