London Dev Meetup Rescheduled! Due to unavoidable reasons, the event has been moved to 21st May. Speakers remain the same—any changes will be communicated. Seats are limited—register here to secure your spot!

<div> vs <p> - hvor lagres dette i web.config?

Vote:

Noen som vet hvor setting som avgjør om man benytter
eller

i editor lagres i web.config? Når jeg gjør endring i administrasjonsmodul og forteller at jeg vil benytte

får jeg melding om at "Access to the path [web.config] is denied". Min nye setting er tilsynelatende lagret, men neste dag er min endring borte. Jeg ønsker derfor å gå rett i web.config og gjøre endring der, forutsatt at det er her denne setting lagres. Noen som kjenner til dette?

Jun 30, 2005 14:53
Vote:

Har du provat ge asp.net kontot modify på web.config
Jun 30, 2005 22:35
Vote:

Det har jeg testet. Har til og med prøvd å gi alle rettigheter til Everyone...
Jul 01, 2005 10:56
Vote:

The div vs. p setting is stored in the EPnEditorValueOptions bit-mask. A description of the different bits can be found in this document: http://www.episerver.com/downloads/Documents/TechNotes/EPiServer%204.50/web.config%20Settings.pdf I suggest that you use FileMon (www.sysinternals.com) to find out where the file-rights are lacking.
Jul 12, 2005 12:03
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.