Try our conversational search powered by Generative AI!

WikiX stops working after iisreset at CMS 6 R2 installation

Vote:
 

Our Wikix is places on root level on our intranet site. We install wikix and starts run and fill it with content. Everthing works fine. When an adminstrator runs iisreset command on the server then the wiki functions stop work (adding artcles etc). If we do a publish on the wiki root page the problem goes away and eveyting goes back to normal.

My collegue that is a more experienced programmer than I says looks like it could be something with iis routing and mvc functionallity. It looks like the wikin doesnt understand how to find the path for its new pages.

Are there anyone that knows more about this?

best regards

Rickard 

 

Har en wikix i roten under min start/hem sida. Installerar wikin och kan köra igång och lägga in artiklar osv. När någon av administratörerna gör en iisreset på servern i något syfte så slutar wikin att fungera. Om jag går in och gör en publish på wiki root sidan så hoppar allt igång igen och funktionera i wikin går igång igen.

Min kollega som är mer erfaren programmerare än jag säger att detta verkar ha något med routing och mvc i .Net att göra. Att wikin inte fattar och hittar sökvägarna som är väldigt virtuella och arbstrakta i "mvc tänket". Någon som vet mer om detta? Är vi på rätt spår eller någon som löst samma problem men inte hamnat i detta mvc spår?

 

m v h

Rickard 

#55238
Nov 23, 2011 14:46
This thread is locked and should be used for reference only. Please use the Episerver CMS 7 and earlier versions forum to open new discussions.
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.