London Dev Meetup Rescheduled! Due to unavoidable reasons, the event has been moved to 21st May. Speakers remain the same—any changes will be communicated. Seats are limited—register here to secure your spot!

ImageMap

Vote:

Flera kunder uttrycker önskemål om att man skall kunna skapa ImageMap inne i editorn. Jag hänvisar till andra verktyg och sedan klistra in html-koden, men jag lovade att skicka vidare deras önskemål. Kanske något som kommer?
Jan 16, 2004 9:31
Vote:

Jag instämmer i önskemålet, detta har önskats av flera kunder hos oss. Mvh Robert Wejdenstål Know IT
Jan 16, 2004 15:51
Vote:

Vill bara säga att en av våra kunder också uttryckt önskemål om detta.
Mar 23, 2004 11:07
Vote:

Vi har byggt en plugin till HTML-editorn i EPiServer för att skapa ImageMaps. Användaren markerar en infogad bild i editorn och kan sen rita upp områden på bilden och länka dessa till externa siter eller sidor i EPiServer. Hör av er om ni är intresserade av modulen. //Christoffer Luthman
Mar 25, 2004 8:28
Vote:

Hi,

i found an excellent imagemap editor - creator build in silverlight. see www.wheelit.se

Feb 18, 2010 18:55
This thread is locked and should be used for reference only.
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.