PageList baserat på PropertySearch

Vote:
 
Jag försöker stega igenom ett träd för att söka ut underliggande sidor av en viss kategori. Nivå 1 i trädet läses ut av en dynamisk egenskap kallad "AreaListingContainer", varpå alla sidor på Nivå 2 hämtas upp. För varje sida på nivå 2 söker jag sedan ut sidor på nivå 3 med kategori kallad "Course". Problemet är att jag inte får ut några sidor på nivå 3. Resultatet blir bara en listning av sidor på nivå 2. Finns det något uppenbart fel i koden? Jag använder mig av liknande listning på andra ställen, så jag kan helt enkelt inte se vari problemet ligger. Det verkar inte som att jag får med mig data med hjälp av DataSource och DataBind. Någon som har ett tips på vägen? Kod enligt följande: <%#container.currentpage.pagelink"]%> runat="server"> <%#eventlist%> runat="server"> <%#((datetime)container.currentpage["eventdatetime"]).tostring("d")%> using EPiServer; using EPiServer.Core; using EPiServer.WebControls; public abstract class AllCourseList : UserControlBase { public EPiServer.WebControls.PropertySearch EventList; private void Page_Load(object sender, System.EventArgs e ) { DataBind(); }
#12235
Mar 09, 2005 14:31
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.