London Dev Meetup Rescheduled! Due to unavoidable reasons, the event has been moved to 21st May. Speakers remain the same—any changes will be communicated. Seats are limited—register here to secure your spot!

Rebuild links

Vote:
0
Finnes det noe måte å automatisk oppdatere alle interne linker i EpiServer? Jeg skriver om frontend på vår website, og har da opprettet nye templates. Alle linker som er opprettet internt i EpiServer peker derimot fortsatt på de gamle templates. Jeg antar at full link-verktøyet lagrer URL og ikke bare en referanse til artikkelens ID. Finnes det noe automatisert metode å oppdatere alle linker slik at disse settes til /templates/New/MyNewTemplate.aspx og ikke til /templates/MyOldTemplate.aspx, eller må jeg gå inn i de gamle templates og lage en redirect videre til de korresponderende nye templates? Kan "Bygg opp koblinger på nytt"-feature i EPiServer brukes til dette? Kjører p.t. versjon 4.41.
May 27, 2005 9:18
Vote:
0
there is a Search and replace class that can be download on EPiServers support pages. You can use it to change internal links in properties such as MainBody - if that is what you mean?
May 27, 2005 10:40
Vote:
0
Yes, that's exactly what I meant. The tool mentioned worked perfectly fine. Thanks!
May 27, 2005 22:15
* You are NOT allowed to include any hyperlinks in the post because your account hasn't associated to your company. User profile should be updated.